Absintmerken

Un Emile Rouge

Nurgle (11/08/06 om 18:41:35):

Wanneer ik iets van 'tirage limité' opvang, beginnen m'n oren al te suizen, maarre... zou dit de moeite waard zijn? UE spreekt me alleszins al aan, hoewel ik nog enkel de 68 mogen proeven heb, en de rode kleur schijnt wel op basis van planten te zijn, maar toch... rood. Ik heb immers de gewoonte gekweekt van enkel de (niet fluo-) groene en witte absints te vertrouwen, en dan nog :-/

 

Helfrich (11/08/06 om 20:49:18):

Ik ken alleen het prototype en daarbij bleef van de rode kleur weinig over na toevoeging van water. Als ik de foto's die nu circuleren bekijk, hebben ze dat probleem opgelost.

De kleur is inderdaad afkomstig van een plant. Welke dat is, is een geheim van de makers. Overigens heeft iemand ergens het juiste antwoord al gegokt ;D , maar meer wil ik er niet over zeggen.

 

Nurgle (11/09/06 om 18:54:45):

Helfrich schreef:

Overigens heeft iemand ergens het juiste antwoord al gegokt ;D , maar meer wil ik er niet over zeggen.


Komaaaaan, alleszins een rode bloem, of zoiets ;). Nah hou het maar geheim, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben te horen dat ze dit op een natuurlijke wijze konden verkrijgen :) De smaak schijnt een zgn. bittere fruitsmaak ('cassis-cerise') te zijn volgens de beoordeling op l'heure verte... Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.

Die kleur schijnt na een paar maand ook minder te worden, maar ik neem aan dat de smaak wel wat 'volwassener' zal worden intussen. De kleur tot daar toe uiteraard...  

 

Absintmerken